Derks Vacature Techniek

LCM Senior Design Engineer Automation

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering (freelance/ZZP is niet mogelijk);
  • thuiswerken mogelijk in overleg, met minimaal 3 dagen on-site in Oss;
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2025 met mogelijkheid tot verlenging.

 

Functie

Als Senior Design Engineer Automation speel je een belangrijke rol in Lifecycle Management (LCM)-projecten, gericht op gedefinieerde levenscyclusacties binnen het Business Technology-team in Oss. Je ontwerpt en implementeert technische oplossingen om projectdoelen te behalen, waarbij je verantwoordelijk bent voor het programmeren, upgraden en vervangen van systemen. Daarnaast voer je testen uit en documenteer je de resultaten volgens de standaarden FAT, SAT, IQ en OQ. In deze rol werk je nauw samen met leveranciers om hun systemen, zoals verpakkingsapparatuur, te upgraden. Je houdt je bezig met vereistenanalyse en risicobeoordeling en zorgt ervoor dat de technische documentatie up-to-date blijft. Verder ondersteun je de projectmanager bij het afbakenen van nieuwe projecten, signaleer en los je technische uitdagingen op, en rapporteer je de voortgang en eventuele afwijkingen aan de projectmanager. Kortom, je draagt met jouw technische expertise direct bij aan het succesvol voltooien van automatiseringsprojecten in een dynamische en multidisciplinaire omgeving.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • proactieve en resultaatgerichte teamspeler;
  • minimaal 7 jaar ervaring in automatiseringsprojecten;
  • uitstekende vaardigheden in PLC en DCS (bijv. Siemens, B&R) en SCADA (iFix);
  • kennis van apparatuur engineering en inbedrijfstelling;
  • vertrouwd met netwerken en Windows AD;
  • ervaring in Life Sciences/farma en kennis van GAMP-richtlijnen;
  • beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift.

 

Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-351-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment for year
  • contract of Derks & Derks Secondment & Interim

 

Position

As a Regulatory Affairs Specialist you and your Global Regulatory Affairs (GRA) team are accountable for licensing and maintaining pharmaceutical and biological animal health products globally. GRA Biologicals is a part of this department and responsible for the biological product portfolio. You will provide state of the art dossiers, variation and renewal packages for licensing new biological products and maintenance of the existing biological product portfolio. You will also provide veterinary regulatory expertise for new product development and product maintenance to ensure that relevant regulatory requirements are understood and followed by other relevant departments. You develop regulatory strategies for new and existing biological products. You will maintain the biological portfolio in the marketplace by providing expert regulatory advice to stakeholders within and outside the company. You will develop and maintain contacts with regulatory authorities and participate in regulatory expert groups within the veterinary pharmaceutical industry association(s) to play a role in the development of future veterinary legislation and guidelines.

 

Profile
  • MSc. Degree, followed preferably by Ph.D. (or equivalent experience) in biomedical sciences (e.g. virology, bacteriology, molecular biology, veterinary sciences);
  • knowledge of or several years of experience in the (veterinary) pharmaceutical industry in the development and/or maintenance of products, and in regulatory affairs, preferably in the field of biologicals is an asset;
  • 60% on site/40% from home;
  • excellent oral and written command of the English language;
  • excellent writing skills.
Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Boxmeer. The location has approximately 45 employees who are responsible for marketing, sales, distribution, and support of the products.

 

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-242-DD to Marlies Dingemans: info@derksenderks.nl. For more information, please call Marlies via 0334728087.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

Derks Vacature Productie

Manager Investigations & Improvement

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijke aanstelling met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • periode van de opdracht duurt tot 6-10-2025.

 

Functie

Als Manager van de afdeling Investigations & Improvement (I&I) speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de Operations-afdeling. Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van verbeterprocessen, waaronder CAPA en Change Control, en coördineert de farmaceutische productie. Je draagt bestaande productieprocessen uit door gedetailleerde onderzoeken (gDR) uit te voeren en batchdocumentatie en -beoordelingen te analyseren, met als doel een optimale werkwijze en productkwaliteit te garanderen.

In deze functie ontwikkel en implementeer je afdelingsdoelstellingen die zijn afgestemd op het jaarlijkse productieplan. Je biedt richting en leiderschap aan het I&I-team, waarbij je een cultuur van continue verbetering bevordert. Je plant, prioriteert en houdt toezicht op de afdelingsactiviteiten om een efficiënte uitvoering te waarborgen, en stemt deze af op bredere operationele doelstellingen.

Daarnaast werk je nauw samen met cross-functionele teams (QA, RA, enz.) om productie-uitdagingen te identificeren en aan te pakken. Je bent manager en mentor van een team van negen professionals en specialisten, begeleidt hun ontwikkeling en zorgt voor een hoog presterende teamsfeer. Je leidt onderzoeken naar productieafwijkingen en implementeert corrigerende maatregelen (CAPA) om herhaling te voorkomen.

Je benadert processen data-gedreven, analyseert kansen voor verbetering en bereidt je voor op inspecties en audits door nationale en internationale autoriteiten. Hierbij zorg je ervoor dat de expertise van de afdeling goed wordt vertegenwoordigd. Kortom, in deze rol ben je de drijvende kracht achter procesoptimalisatie en kwaliteitsborging binnen de productie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling op basis van interim of detachering.

 

Profiel
  • masterdiploma in een relevant vakgebied, zoals Farmaceutische Wetenschappen of Farmacie;
  • ervaring in het leiden van een onderzoek- en verbeteringsteam binnen de farmaceutische industrie, met nadruk op continuous manufacturing improvement;
  • bewezen succes in het implementeren van procesverbeteringen en CAPA;
  • kennis van Good Manufacturing Practices (GMP) en regelgevingseisen;
  • analytische en probleemoplossende vaardigheden, met een sterke focus op oorzaak-analyse;
  • communicatie-, samenwerkings- en leiderschapskwaliteiten, met een coachende benadering;
  • passie voor kwaliteit en continue verbetering, en ervaring in het bouwen van hoog presterende teams;
  • ervaring met gegevensanalyse en probleemoplossing in een farmaceutische context.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-283-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • onderdeel van team Finance & Control met een korte lijn naar RvB;
  • samenwerken met gedreven professionals van alle afdelingen binnen de organisatie;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.

 

Functie

Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een belangrijke rol in het Zorgverkoop proces van het Zaans Medisch Centrum. Met jouw verbindende instelling en expertise vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Jouw doel is het opbouwen van constructieve lange termijn samenwerkingen, een financieel gezond ziekenhuis en toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio. Hiertoe weet je het Zaans Medisch Centrum goed te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties te onderhouden en uit te bouwen.

In jouw rol richt je je op analyseren, verbinden, innoveren, afstemmen, versnellen en onderhandelen. Je werkt gestructureerd en behoudt goed overzicht in een dynamische, verandergerichte omgeving. Je werkt samen met vakgroepen, artsen en afdelingen binnen het ziekenhuis, evenals met verschillende externe stakeholders, waaronder collega-zorgaanbieders in de regio. Samen met een aantal specialisten van team Finance & Control vorm je team Zorgverkoop en vertaal je gezamenlijk de interne ambities naar een extern verkoopplan. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars en fungeer als eerste aanspreekpunt. Je stemt dit veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring van de lopende contracten. Je rapporteert aan de Manager Finance & Control en hebt een directe lijn naar de Raad van Bestuur. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie, het vormgeven van de transformatie van zorg en aan een toekomstbestendige inrichting daarvan in de regio.

 

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • ervaring binnen een ziekenhuis context (MSZ) is een pré;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden.

 

Bedrijf

Het Zaans Medisch Centrum is gevestigd in Zaandam en hét ziekenhuis voor de inwoners in de regio. Het is een patiëntgericht, ondernemend ziekenhuis dat kwalitatief hoogwaardige medisch specialistische zorg biedt met voor vijf medische specialismen een opleidingsbevoegdheid. In het ZMC zijn ca. 1.300 medewerkers werkzaam. Het ziekenhuis beschikt over 284 bedden en per jaar vinden meer dan 215.000 polikliniekbezoeken plaats. De medische staf bestaat uit 135 leden. Het ZMC bedient een gebied van circa 180.000 inwoners, met kansen om dit in de toekomst te vergroten. Het ZMC is een platte organisatie met korte lijnen en daarmee wendbaar en flexibel. De kernwaarden van het ZMC zijn: Samen, Menselijk, Ondernemend en Expert.

Sinds 2017 zit het ZMC in een nieuw duurzaam gebouw wat volgens de Lean-methode is ontworpen. In alle processen is de toegevoegde waarde voor de patiënt leidend en wordt gestreefd naar het beperken van verspilling in tijd, afstand, materialen en geld. Omdat het ZMC gelooft in passende zorg, focust de nieuwe strategie op verdere en intensieve samenwerking met externe (regio)partijen, zoals de ziekenhuizen in Noord- Holland Noord en groot Amsterdam en de zorgaanbieders in de VVT-sector en de huisartsen. Er is veel commitment om deze strategie tot uitvoering te brengen met nadruk op samenwerking/netwerkzorg.

Ben jij toe aan een volgende stap en wil je als Strategisch Adviseur Zorgverkoop onderdeel uitmaken van team Zorgverkoop en de strategische koers van ZMC mede bepalen? Reageer dan direct. We kijken uit naar je reactie.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-206, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12 79 54 18.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Productie

Project Manager Manufacturing

Offer
  • Lead impactful projects that ensure consistent product supply and successful launches;
  • Collaborate with global internal teams and external partners, influencing strategic decisions;
  • Grow your project management skills in a dynamic, regulated environment;
  • Join an entrepreneurial and diverse company culture that encourages innovation.
 Job description

As a Project Manager Manufacturing (PMM), you will manage product-related projects, ensuring completion within timelines and budgets. Your primary goal is to maintain a continuous product supply and prevent out-of-stock situations. This includes projects such as New Product Launches (NPL), onboarding new API suppliers, and transferring products between CMOs. You will work closely with internal teams and external partners, including CDMOs, CMOs, and suppliers, to coordinate manufacturing needs. Your responsibilities include converting market demand into production schedules at CMOs and placing purchase orders to ensure timely delivery. You will monitor project progress, identify risks, and work with stakeholders to address any issues. Building strong relationships is key, as is compliance with GMP/GDP guidelines and process improvements. You will track and report Key Performance Indicators (KPIs), such as On-Time-In-Full (OTIF) and stock management, ensuring clear communication across teams. Additionally, you will lead Sales & Operational Planning (S&OP) meetings with CMOs and oversee the entire project lifecycle from planning to delivery.

Profile
  • A bachelor’s or master’s degree in logistics, engineering, process technology, pharmacy, or a related field;
  • Experience in working within pharmaceuticals or food;
  • Experience with product tech transfers, new product introductions, and compliance with GMP/GDP guidelines;
  • Strong communication skills and a proactive, structured approach;
  • Detail-oriented, resilient under pressure, and adaptable;
  • Fluent in Dutch and English, both spoken and written.
Company

Eurocept Pharmaceuticals is a successful Dutch company that has been active in the pharmaceutical sector since 2001. The company is characterized as a medium-sized business with short communication lines between various departments. Their mission is to bring medicines to the market that facilitate the therapeutic relationship between healthcare providers and patients. The head office is located in Ankeveen, with offices in Paris and Istanbul. Depending on the market and the services provided, Eurocept Pharmaceutical Holding also operates under the well-known brand Lucane Pharma, primarily for rare disease indications. Depending on the product, Eurocept Pharmaceuticals acts as a marketing authorization holder, manufacturer, local representative, distributor, or wholesaler. In all these different areas, Eurocept Pharmaceuticals delivers high-quality products and services while meeting the high expectations of customers and the requirements as laid down in regulations (GMP/GDP). As a wholesaler and manufacturer, the company is responsible for regulatory affairs, quality, pharmacovigilance, production, marketing, sales, and distribution of medicines in many countries worldwide. Eurocept Pharmaceuticals values diversity, and their work environment can be described as informal, dynamic, and entrepreneurial.

 Interested?

Send your CV and motivation letter, mentioning reference number WS/24-301, to Bjorn Schouten at info@derksenderks.nl .

For more information, you can call, text, or WhatsApp Bjorn Schouten at +31 6 516 491 61.

 An individual assessment is part of the selection procedure.

Our client has chosen Derks & Derks B.V. as the recruitment agency for this position. Therefore, we kindly ask you to send all applications or other responses to Derks & Derks.

Not the position you’re looking for? Check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting vacancies!

#LI-TV1