Aanbod
- veel afwisseling in taken en verantwoordelijkheden binnen Quality, Regulatory Affairs en Pharmacovigilance;
- informele organisatie met ruimte voor het implementeren van verbeterprojecten;
- uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie
Als Manager Pharmaceutical Affairs ben je verantwoordelijk voor Quality, Regulatory Affairs en Pharmacovigilance binnen de Benelux. Je zorgt voor naleving van de GxP-wetgeving en beheert het kwaliteitsmanagementsysteem om de hoogste kwaliteitsnormen te waarborgen.
Als GDP Responsible Person (of gedelegeerd) bewaak je de kwaliteit binnen de farmaceutische logistiek in Nederland en fungeert als back-up voor België. Je houdt toezicht op logistieke dienstverleners, beheert vergunningen en zorgt voor een nauwkeurige administratieve controle van inkomende goederen en de vrijgave van geneesmiddelen voor distributie.
Binnen Regulatory Affairs ben je verantwoordelijk voor het reviewen van vertalingen van productinformatie en zorg je ervoor dat lokale organisaties op de hoogte blijven van wijzigingen. Op het gebied van Pharmacovigilance draag je zorg voor de correcte rapportage en opvolging van bijwerkingen en productklachten bij Corporate Drug Safety. Daarnaast waarborg je de naleving van wet- en regelgeving en fungeer je als het aanspreekpunt voor de locale autoriteiten.
Je rapporteert aan de Market Access, Governmental & Pharma Affairs Director en werkt nauw samen met lokale teams en internationale collega’s van QA, PV en RA. Kortom, in deze veelzijdige Benelux-rol draag je veel verantwoordelijkheid en combineer je strategisch inzicht met operationele betrokkenheid om de farmaceutische kwaliteit en compliance te waarborgen.
Profiel
- afgeronde Master in Life Sciences (bv. farmacie, geneeskunde, chemie of biomedische wetenschappen), conform de kwalificatie-eisen voor LRP voor GDP;
- minimaal 5 jaar ervaring binnen de farmaceutische industrie als Pharmaceutical Affairs Manager en/ of Quality Manager;
- sterke organisatorische vaardigheden, betrouwbaar en nauwkeurig;
- proactief, besluitvaardig, ondernemend en zelfstandig;
- goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.
Bedrijf
Onze opdrachtgever is een toonaangevend farmaceutisch bedrijf dat wereldwijd waardevolle geneesmiddelen levert. Ze richten zich op onderzoek, ontwikkeling, productie en commercialisering van zowel specialitégeneesmiddelen als gelicentieerde producten, die in meer dan 70 landen beschikbaar zijn. In Nederland is het hoofdkantoor gevestigd in het midden van het land. Gedreven door de kernwaarden Care, Courage, Innovation en Simplicity werkt het bedrijf dagelijks aan betere zorg en innovatieve oplossingen voor de toekomst.
Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/25-077, naar Dennis Uleman, dennis@derksenderks.nl.
Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman via +31 6 82 72 71 33.
Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.
#LI-AH1