Derks Vacature Kwaliteit

Quality Control Technician

Aanbod
  • uitdagende functie binnen een internationaal farmaceutisch bedrijf;
  • tijdelijke opdracht met uitzicht op verlenging of een vaste aanstelling;
  • werken in een 24/7 ploegendienst met uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Positie

Als Quality Control Technician zul je het team te versterken bij de productielocatie in Haarlem. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de kwaliteit van farmaceutische producten door het uitvoeren van routinetesten en het bijdragen aan probleemoplossingen.

Jouw takenpakket als Quality Control Technician bestaat onder andere uit routinematig testen van monsters tijdens het productieproces en eindproducten volgens SOP’s en binnen de gestelde deadlines. Je behandelt afwijkende resultaten en voert van Fase 1 onderzoek uit. Ook het schrijven, nakijken en goedkeuren van testresultaten valt onder jouw verantwoordelijkheden.

Je interpreteert de kwaliteitscontrole van testresultaten, inclusief root cause analyses en neemt deel aan complexe probleemoplossingen. Ook voer je de eerste probleemanalyses uit op laboratoriumapparatuur.

Je werkt hierbij in een 24/7 ploegendienst volgens een vast rooster (6 dagen werken, 4 dagen vrij).

Profile
  • mbo+ of hbo-opleiding in analytische chemie, farmaceutische chemie of gelijkwaardig;
  • ervaring met UPLC/HPLC, TOC en PSD-analysetechnieken;
  • kennis van farmaceutische kwaliteitssystemen en productieprocessen;
  • bij voorkeur ervaring met werken onder GMP-richtlijnen;
  • sterk analytisch en oplossingsgericht;
  • teamspeler met oog voor detail en kwaliteit;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
Organisatie

Onze klant is een wereldwijd toonaangevende farmaceutische organisatie, gespecialiseerd in de productie van hoogwaardige generieke en speciale geneesmiddelen. Met een divers team in meer dan 80 landen leveren zij dagelijks medicijnen aan miljoenen patiënten wereldwijd. Ze investeren voortdurend in innovatie, kwaliteit en patiëntgerichte oplossingen, waarbij ze een belangrijke rol spelen in het verbeteren van de volksgezondheid.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv en motivatiebrief per e-mail, onder vermelding van referentienummer MSP/24-370-DD, naar info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Luuk Batavier via telefoon, sms of WhatsApp: +31 (0)6 51981613.

Op zoek naar een andere functie? Klik hier voor meer interessante vacatures!

#LI-LB1
Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;·
  • vooraanstaande werkplek voor diversiteit, werkende moeders, vrouwelijke leiders en wetenschappers;·
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Derks Vacature Kwaliteit

Head of QC Analytical Laboratory

Offer
  • challenging job within a global pharmaceutical company
  • operational role in an international environment
  • temporary contract till 30-06-2025
Position

We are looking for an experienced Quality Control Manager to lead the analytical laboratory team and ensure excellence in quality management. This role is vital in maintaining compliance with site SOPs, regulatory guidelines, and cGxP requirements while fostering a culture of continuous improvement and collaboration. In this role, you will oversee laboratory operations, ensuring high standards through the effective implementation and enhancement of quality processes and systems. You will manage the recruitment, development, and retention of skilled professionals to build a team capable of achieving quality objectives. Additionally, you will optimize resources and manage the laboratory’s budget to ensure efficient operations. A key focus will be cultivating a sustainable culture of quality across the site by promoting risk-based decision-making and balancing business needs with compliance requirements. You will actively contribute to global quality improvements by sharing best practices, lessons learned, and innovative solutions within the broader quality organisation.

Profile
  • bachelor’s degree in pharmacy or hbo+ with several years of experience in a manager position in the pharmaceutical industry;
  • must have GMP knowledge and worked in a similar role within Quality Control for at least 5 years;
  • experience with pharmaceutical processes, analysis techniques, and cGxP;
  • familiar with process automation;
  • needs to be result driven, proactively orientated, performance focused, and able to delegate;
  • English language essential, Dutch is a pre.
Organisation

Our client is a global pharmaceutical leader and the world’s largest generic medicines producer, committed to improving health and increasing access to quality health solutions worldwide. Their employees are at the core of their success, with colleagues in over 80 countries, delivering the world’s largest medicine cabinet to 200 million people every day. They offer a unique, diverse portfolio of products and solutions for patients and they have built a promising pipeline centred around their core therapeutic areas. They are continually developing patient-centric solutions and significantly growing both their generic and specialty medicines business through investment in research and development, marketing, business development and innovation. This is how they improve health and enable people to live better, healthier lives.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to MSP/24-365, to Luuk Batavier: info@derksenderks.nl. For more information, please call, text or Whatsapp +31 (0)6 51981613.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-LB1

Bedrijfsleider / Directeur Zorg (Interim)

Deze vacature is gesloten voor nieuwe sollicitaties.

Aanbod
  • invloedrijke positie met impact binnen een innovatief ziekenhuis;
  • direct leidinggeven aan diverse RVE’s, in totaal 110 fte;
  • managementfunctie binnen fwg 80;
  • contract voor 36 uur p/w, via Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot 31-03-2025.

 

Functie

Als bedrijfsleider binnen het Albert Schweitzer Ziekenhuis speel je een sleutelrol in het realiseren van de ziekenhuisstrategie, die gebaseerd is op de slogan: ‘Onze zorg gaat altijd door!’ Deze strategie richt zich op vier pijlers: de gezonde medewerker, de gezonde patiënt, de gezonde organisatie en de gezonde omgeving. Jij draagt met jouw leiderschap bij aan het vormgeven en implementeren van deze doelen.

Je bent lid van het managementteam en verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere resultaatverantwoordelijke eenheden (RVE). Samen met medisch managers werk je in een duaal managementsysteem en leg je verantwoording af aan de Raad van Bestuur. In jouw rol geef je direct leiding aan vier afdelingshoofden en indirect aan circa 110 fte. Daarnaast speel je een belangrijke rol in ziekenhuisbrede projecten zoals Poli 3.0, het Regioplan Waardenland en thema’s als leefstijl en prehabilitatie.

Met een sterke focus op samenwerking, innovatie en daadkracht draag je bij aan het financieel gezond houden van de organisatie en het optimaal inzetten van medewerkers. Je stimuleert een ontwikkelingsgerichte cultuur en speelt in op de groeiende zorgvraag met creatieve oplossingen.

Kortom, een uitdagende functie waarin je een directe impact hebt op hoogwaardige en toekomstbestendige zorg.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • afgeronde academische opleiding, zoals bedrijfskunde, geneeskunde of gezondheidswetenschappen;
  • ruime leidinggevende ervaring, ook op tactisch niveau;
  • ervaring met verandermanagement en het aansturen van complexe zorgprocessen;
  • financieel goed onderlegd en bekend met logistieke processen en capaciteitsplanning;
  • pré: ervaring met duaal management en samenwerking met medisch specialisten;
  • samenwerkingsgericht, organisatiesensitief en resultaatgericht;
  • hands-on mentaliteit met focus op innovatie en kwaliteitsverbetering.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische opleidings Ziekenhuizen (STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ziekenhuis werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio. Er wordt integraal gedacht en de wensen en belangen van de patiënt vormen altijd het uitgangspunt. Op dit moment zijn ze op zoek naar een nieuwe Bedrijfsleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-364, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Kwaliteit

CSV Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 30-06-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment
Position

As a CSV Specialist, you will be part of the Business Technology department, working on versatile and challenging projects in various production departments. Your main tasks include guiding internal clients in drafting change management plans, proposing validation approaches, and creating formal validation documents such as validation plans, user requirement specifications, test plans, and validation summary reports. You will also lead single projects, working collaboratively with colleagues to achieve optimal results.

In short, this role offers the opportunity to combine your expertise in CSV with leadership and teamwork in a dynamic pharmaceutical environment.

 

Profile
  • a completed technical education (min. HBO level)
  • at least 5 years of work experience in Automation as a CSV/software/PLC/SCADA Engineer
  • proven experience in leading single projects
  • strong knowledge and application of GAMP5
  • service- and customer-oriented with a “go-see” attitude
  • good understanding of Data Integrity requirements
  • preferably familiar with cGMP, safety, qualification, and validation within Life Sciences/Pharmaceuticals
  • experience with change management tools like TrackWise or EtQ
  • knowledge of pharmaceutical systems
  • proficient in English (mandatory); Dutch is a nice to have

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

 

Response

Interested? Please send your resume by e-mail, with reference to MSP/24-362-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For further information, please call Annerien at number +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

 

#LI-AP1

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-204-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Regulatory Affairs Manager

Aanbod
  • verantwoordelijk voor de wereldwijde registratie en lifecycle management van een divers geneesmiddelenportfolio;
  • directe interactie en samenwerking met gezondheidsautoriteiten over de hele wereld;
  • een rol waarin je bijdraagt aan nieuwe ontwikkelingen van bestaande producten.
Functie

Als RA Manager ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van de registratiedossiers voor een deel van de geneesmiddelenportfolio van Eurocept. Dit wereldwijde portfolio omvat producten die geregistreerd zijn in diverse regio’s zoals Europa, Amerika, Australië, het Midden-Oosten en Zuid-Afrika. Je bereidt alle noodzakelijke documenten voor nieuwe registraties voor en dient deze in. Je zorgt voor een tijdige en correcte afstemming met interne afdelingen voor inhoudelijke input. Je draagt zorg voor het opstellen en onderhouden van de CMC-documentatie. Ook speel je een centrale rol in het lifecyclemanagement van geneesmiddelen, waarbij je verantwoordelijk bent voor post-approval variaties en een helder inzicht hebt in alle regulatoire aspecten met betrekking tot productieprocessen, formuleringen, verpakkingen en artwork. Samenwerking is cruciaal in deze rol; je werkt met collega’s van de afdelingen Quality, Productie en Pharmacovigilance om te zorgen dat de regulatory-strategie nauwkeurig wordt uitgevoerd. Je neemt actief deel aan cross-functionele projectmeetings en draagt de verantwoordelijkheid voor de juistheid van geprinte materialen zoals SmPC’s, bijsluiters, verpakkingen, en etiketten. In deze functie rapporteer je aan de Global Associate Director Regulatory Affairs. Jouw vermogen om effectief te communiceren, te coördineren en je pragmatische aanpak maken jou de ideale kandidaat om deze dynamische en verantwoordelijke functie succesvol te vervullen.

Profiel
  • afgeronde master in farmaceutische wetenschappen, farmacie, chemie, biologie, biochemie of een verwante discipline;
  • meerdere jaren ervaring in Regulatory Affairs, met kennis van Europese procedures en regulatoire wetgeving;
  • ervaring met CMC-documentatie is een pre;
  • sterke analytische en pragmatische denkvaardigheden, met een focus op probleemoplossing;
  • proactief, communicatief, verantwoordelijk, en gestructureerd;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Bedrijf

Eurocept Pharmaceuticals is een succesvol Nederlands bedrijf dat sinds 2001 actief is in de farmaceutische sector. Het bedrijf typeert zich als middelgroot bedrijf, met korte lijnen binnen de verschillende afdelingen. Hun missie is het op de markt brengen van geneesmiddelen die de therapeutische relatie tussen zorgverleners en patiënten vergemakkelijken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Ankeveen, met kantoren in Parijs en Istanbul. Afhankelijk van de markt en de geleverde diensten opereert Eurocept Pharmaceuticals Holding ook onder het bekende merk Lucane Pharma voor veelal indicaties van zeldzame ziekten. Afhankelijk van het product fungeert Eurocept Pharmaceuticals als vergunninghouder, producent, lokale vertegenwoordiger, distributeur of groothandelaar. In al deze verschillende vakgebieden levert Eurocept Pharmaceuticals hoogwaardige producten en diensten, waarbij zij voldoen aan de hoge verwachtingen van klanten en de eisen zoals vastgelegd in wet- en regelgeving (GMP/GDP). Als groothandel en producent is het bedrijf verantwoordelijk voor regulatory affairs, kwaliteit, pharmacovigilance, productie, marketing, verkoop en distributie van geneesmiddelen in veel landen wereldwijd. Eurocept Pharmaceuticals waardeert diversiteit, en hun werkomgeving kan worden gekarakteriseerd als informeel, dynamisch en ondernemend.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-357, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

Een individueel assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Onze opdrachtgever heeft Derks & Derks B.V. gekozen als wervingsbureau voor deze functie. Wij verzoeken je daarom om alle sollicitaties of andere reacties naar Derks & Derks te sturen.

 

Niet de positie die je zoekt? Bekijk dan onze website www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante functies!

 

#LI-BS1

Derks vacature sales-marketing

Accountmanager Apotheken

Aanbod
  • op- en uitbouwen van nieuwe klantrelaties;
  • veel ruimte voor creativiteit en eigen initiatief;
  • volop mogelijkheden voor het ontwikkelen van proposities voor nieuwe klanten;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Accountmanager Apotheken ben jij verantwoordelijk voor het maximaliseren van de commerciële impact en het versterken van de marktpositie van de organisatie. Jij kent de markt goed en hebt een netwerk onder apotheken en apotheekketens. Je werkt nauw samen met de Commercieel Manager en het commerciële team en richt je op het contracteren van nieuwe klanten. Dit doe je door het strategisch identificeren en acquireren van deze nieuwe klanten door klantbehoeften in kaart te brengen en hier continu op te anticiperen. Het laten groeien van het aantal klanten en uitbreiden van het marktaandeel is wat jou drijft en waar je energie van krijgt.

Profiel
  • hbo-opleiding richting Commercieel, Marketing of vergelijkbaar;
  • minimaal 3 jaar commerciële werkervaring;
  • affiniteit met acquisitie;
  • een netwerk in de farmacie met name in de openbare apotheken;
  • klant- en resultaatgericht, overtuigingskracht en initiatief;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Bedrijf

Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken met als doel de ‘medicatieveiligheid’ en ‘therapietrouw’ te vergroten. Veilig en vertrouwd medicijngebruik voor patiënten is waar zij het voor doen. De patiënt staat bij hen centraal. De farmaceutische branche is dynamisch en constant in beweging. Zij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten in deze branche. Je gaat werken vanuit een splinternieuw kantoor. Modern vormgegeven met alle denkbare faciliteiten. Denk hierbij aan transparante kantoren, flexplekken, bedrijfsrestaurant, een bar, eigen sportschool en groen. Ze zijn collegiaal, jong en vooral ambitieus en zijn op zoek naar een Accountmanager Apotheken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-330, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Tim op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-DH1
Derks Vacature Regulatory Affairs

Regulatory Affairs Officer

Aanbod
  • werken in een dynamische, internationale omgeving vol kansen;
  • een groeiend productportfolio binnen heel Europa;
  • zelfstandige inhoudelijke rol met veel vrijheid;
  • veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf te ontwikkelen;
  • flexibiliteit met de optie om hybride te werken.
Functie

Als Regulatory Affairs Officer ben jij dé schakel in het voorbereiden en indienen van regelgevende documenten bij de bevoegde instanties. Je zorgt ervoor dat het bedrijf altijd aan de laatste regelgeving voldoet en werkt nauw samen met zowel interne teams als externe partners. Jij bent degene die licentievariaties, notificaties en verlengingen binnen strakke deadlines soepel laat verlopen, terwijl je scherp de voortgang bewaakt. Jij documenteert en volgt alle ingediende stukken en goedkeuringen op, waarbij je verantwoordelijk bent voor het nalezen en goedkeuren van artwork voor verpakkingsmaterialen om te zorgen dat deze voldoen aan de regels. Het opstellen van Samenvattingen van de Productkenmerken (SmPC), Patiëntenbijsluiters en etiketten volgens het QRD-formaat is ook onderdeel van je werk. Dit alles doe je in opdracht van én in nauwe samenwerking met de Regulatory Affairs Managers. Veder ondersteun je de Regulatory Affairs Managers en projectteams met jouw expertise om ervoor te zorgen dat aan alle regelgevende eisen wordt voldaan en de juiste gegevens worden gegenereerd. Tot slot zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste nationale en internationale wetgeving en richtlijnen, en houd je de archieven van Regulatory Affairs netjes bij, zowel fysiek als elektronisch. Kortom, in deze uitdagende rol werk je nauw samen met de Regulatory Affairs Managers en ben jij de drijvende kracht achter de naleving van de regelgeving, waarbij je een directe impact hebt op het succes van het bedrijf!

Profiel
  • master in Farmacie, Gezondheidszorg, Life Sciences of gerelateerde vakgebieden;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een internationale omgeving;
  • uitstekende plannings- en tijdmanagementvaardigheden;
  • proactieve werkhouding;
  • goede kennis van relevante Europese richtlijnen, toepasselijke wet- en regelgeving;
  • vloeiende communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels (schriftelijk en mondeling).
Bedrijf

Onze klant is een toonaangevende, onafhankelijke Europese speler op het gebied van OTC-producten, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van een breed scala aan merkproducten. Het bedrijf groeit gezond en heeft de ambitieuze doelstelling om de komende drie tot vijf jaar te verdubbelen. Dit willen ze bereiken door zowel organische groei als door het betreden van nieuwe categorieën en markten via strategische overnames. Onze klant werkt op een ondernemende manier, met sterke lokale verantwoordelijkheden, en bouwt aan een krachtige ‘global local’ cultuur. Dit zorgt ervoor dat ze met snelheid en flexibiliteit kunnen opereren. Er heerst een sterke daadkrachtige energie door de hele organisatie. De (hoofd)afdeling van registratie is gevestigd in Nederland en leidt een team dat verspreid is over verschillende Europese landen. In Diemen bevinden zich twee Regulatory Affairs Managers en een Head of Regulatory Affairs. Deze locatie huisvest internationale afdelingen, marketing- en verkoopteams, evenals een fabriek. Om het team verder uit te breiden, is onze klant op zoek naar een nieuwe Regulatory Affairs Officer voor het kantoor in Diemen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-306-DD, naar Djamila Hagemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Djamila Hagemans via 033 – 4728087.

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-DH1

 

 

 

Derks Vacature Sales Marketing

Business Developer Apotheken

Aanbod
  • op- en uitbouwen van nieuwe klantrelaties;
  • veel ruimte voor creativiteit en eigen initiatief;
  • volop mogelijkheden voor het ontwikkelen van proposities voor nieuwe klanten;
  • groeiende, succesvolle organisatie met hart voor de medewerker;
  • competitieve arbeidsvoorwaarden.
Functie

Als Business Developer ben jij verantwoordelijk voor het maximaliseren van de commerciële impact en het versterken van de marktpositie van de organisatie. Jij kent de markt goed en hebt een netwerk onder apotheken en apotheekketens. Je werkt nauw samen met de Commercieel Manager en het commerciële team en richt je op het contracteren van nieuwe klanten. Dit doe je door het strategisch identificeren en acquireren van deze nieuwe klanten door klantbehoeften in kaart te brengen en hier continu op te anticiperen. Het laten groeien van het aantal klanten en uitbreiden van het marktaandeel is wat jou drijft en waar je energie van krijgt.

Profiel
  • hbo-opleiding richting Commercieel, Marketing of vergelijkbaar;
  • minimaal 3 jaar commerciële werkervaring en aantoonbare ervaring met acquisitie;
  • een netwerk in de farmacie met name in de openbare apotheken
  • klant- en resultaatgericht, overtuigingskracht en initiatief;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Bedrijf

Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken met als doel de ‘medicatieveiligheid’ en ‘therapietrouw’ te vergroten. Veilig en vertrouwd medicijngebruik voor patiënten is waar zij het voor doen. De patiënt staat bij hen centraal. De farmaceutische branche is dynamisch en constant in beweging. Zij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten in deze branche. Je gaat werken vanuit een splinternieuw kantoor. Modern vormgegeven met alle denkbare faciliteiten. Denk hierbij aan transparante kantoren, flexplekken, bedrijfsrestaurant, een bar, eigen sportschool en groen. Ze zijn collegiaal, jong en vooral ambitieus en zijn op zoek naar een New Business Developer.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-110, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Tim op nummer +31 (0)6 20 79 77 21.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

#LI-TV1