Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-204-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Lead Consultant GMP

Aanbod
  • groeiende, ambitieuze, unieke en internationaal georiënteerde organisatie;
  • ondernemende en kwaliteitsgerichte functie;
  • ruimte om mee te groeien met de organisatie;
  • vrijheid om je werkzaamheden en tijden flexibel in te

 

Functie

Als Lead GMP Consultant ligt jouw focus op de strategische vraagstukken zowel intern, bij klanten (consultancy) als voor de GMP- en GDP-trainingen. Ook ben je samen met het Trainings- en Consultancyteam verantwoordelijk voor de implementatie daarvan bij zowel kleine als grote farmaceutische organisaties. Vanuit jouw rol ontwikkel jij een strategisch plan en visie op de toekomst van zowel Training als Consultancy binnen de organisatie. Verder draag je zorg voor de inhoudelijke kwaliteit van trainingen en consultancy opdrachten. Dit stem je af met de inhoudelijke experts. Je zult een deel van de trainingen ook zelf gaan organiseren, waardoor je jouw inhoudelijke kennis naar anderen kunt overbrengen. Je analyseert behoeftes van klanten en trainers, maar ook veranderingen in wet- en regelgeving en de farmaceutische industrie. Deze veranderingen weet je slim te implementeren in het plan. Je werkt nauw samen met een team van drie andere Consultants, waarin jouw rol met name gericht is op visie, ondernemerschap en sturen. Daarnaast werk je met andere teams van klanten tijdens opdrachten en schakel je met andere teams binnen PCS.

Circa 25% van je tijd zal bestaan uit het bezoeken van klanten. Je vindt het leuk om internationaal actief te zijn en bent flexibel met een ondernemersmentaliteit. Omdat je zelfstandig bent en overzicht weet aan te brengen, vind je het geen probleem om in een soms wat chaotische organisatie te werken. Je werkt in een klein team en krijgt veel ruimte om te groeien.

 

Al met al een uitdagende, maar ook hands-on rol in een groeiende, internationaal georiënteerde organisatie.

Profiel
  • afgeronde -opleiding (bijvoorbeeld in de richting van Farmacie, Bio-engineering of Proces-engineering);
  • minstens 3 jaar ervaring op het gebied van QA in een GMP-omgeving is een must;
  • ambitie om te groeien, zowel in vaardigheden als in farmaceutische kennis;
  • hands-on, flexibel, ondernemend, strategisch, analytisch, zelfstandig, verantwoordelijk en communicatief vaardig;
  • bereidheid om te reizen, zowel binnen als buiten Europa;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als

 

Bedrijf

Pharmaceutical Consultancy Services (PCS) is een internationaal farmaceutisch consultancy- en trainingsbureau. Ze ondersteunen wereldwijd farmaceutische organisaties, door middel van consultancy services, trainingen en audits. Ze adviseren, inspecteren en trainen producenten en groothandels wereldwijd, met als doel patiëntgerichte, praktische kwaliteitssystemen. Ook bieden ze een gevalideerd GMP-softwaresysteem aan, bedoeld voor het effectiever maken van kwaliteitssystemen. Zo zorgen ze ervoor dat zowel kleine als grote organisaties voldoen aan de GMP, GDP, FDA, of WHO regulatory compliance. Naast Nederland zijn ze onder andere ook actief in de VS, UK, Canada, Europa en India. De organisatie is een jong, vrij informeel bedrijf met korte lijnen en de sfeer onderling is ontspannen. Ze hebben aandacht voor de werknemers en hun ontwikkeling. Vanwege groei en uitbreiding zijn ze op zoek naar een Lead GMP Consultant.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-180, naar Bjorn Schouten, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Bjorn Schouten op nummer +31 6 516 491 61.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op http://www.derksenderks.nl/nl/nieuwe-baan/vacatures voor andere interessante vacatures!

 

#LI-BS1

Parttime Operations Coordinator

Aanbod
  • brede en verantwoordelijke rol binnen innovatieve organisatie;
  • parttime rol voor minimaal 24 uur per week;
  • sterke bijdrage aan de groei van het bedrijf;
  • werken in een ambitieuze startup in de biotechnologie.
Functie

In de rol van Operations Coordinator ben jij verantwoordelijk voor het overzien en soepel laten functioneren van alle operationele activiteiten binnen de organisatie. Je fungeert als de rechterhand van de CEO en overziet alle processen binnen het bedrijf. Jouw focus zal onder andere liggen op het coördineren van het logistieke proces, de Supply Chain en het implementeren van andere operationele procedures. Zo richt jij je ook op het personeelsbeleid en breid je waar nodig teams uit en verzorg jij de onboarding. Daarnaast houd je de voorraden bij en zorg je dat deze tijdig worden aangevuld in samenwerking met leveranciers. Verder zorg je er in de rol van Operations Coordinator voor dat cross-functionele teams goed samenwerken en houd jij relevante documentatie bij, zoals SOP’s en andere operationele activiteiten. In deze rol rapporteer je direct aan de CEO.

Profiel
  • minimaal een afgeronde bachelor in de richting van Life Sciences, Chemie, Economie of vergelijkbaar;
  • aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol binnen de farmaceutische industrie of biotechnologie;
  • kennis van GMP en/of GLP;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • organisatorisch sterk;
  • hands-on, probleemoplossend en resultaatgericht.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een biotech startup gevestigd in Oss. Zij beschikken over een geavanceerd technologisch platform dat duurzame en gepersonaliseerde ontwikkeling van farmaceutische verbindingen mogelijk maakt. Door innovatie en ecodesign te combineren, biedt onze opdrachtgever klanten de beste oplossingen. Op dit moment ontwikkelen zij een nieuwe nanotechnologieformulering, die erop gericht is insuline via de mond toegankelijk te maken door gebruik te maken van gepatenteerde nanoencapsulatie technologie. De kracht van hun eigen nanotechnologieplatform ligt in de aanpasbare, stabiele en Safe-by-Design formuleringsmogelijkheden. Vanwege hun succes en groei breiden ze uit en zijn ze op zoek naar een Operations Coordinator.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-343 naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Uleman via 033 – 4728087.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks Detachering B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je/uw reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-DU1

Derks Vacature Research Development

Senior Lab Technician

Offer
  • important role in scientific research
  • coaching and guiding lab colleagues
  • this position is for 32 hours a week
  • working in an exciting startup in the field of biotechnology
Position

As Senior Lab Technician, your primary responsibility is to conduct laboratory ELISA tests, experiments, analyzing samples and maintaining accurate records to support scientific research. This includes sample preparation, microscopy, and various other biochemical, cellular, and molecular biology assays. Furthermore, you are responsible for performing accurate and precise analysis of samples using advanced laboratory equipment and instruments. Following, you will record and analyze experimental data and write reports describing the outcome, findings and conclusions. Finally, you ensure that the laboratory equipment is calibrated, cleaned, and functioning properly.

In conclusion, you will work closely with Scientists, Researchers and other team members to ensure the smooth operation of the laboratory and contribute to the advancement of knowledge in the life science field.

Profile
  • completed MLO/HLO in life sciences, molecular biology, biochemistry or equivalent
  • At least 3 years’ experience in working in an industrial laboratory environment
  • experience in ELISA assays
  • skilled in analyzing data and writing and presenting reports
  • good communicative skills in English, both oral and written
  • proactive, flexible and creative
Organisation

Our client is a biotech startup company located in Oss. It has a state-of-the-art technology platform that can deliver a sustainable and personalized development of pharmaceutical compounds. Combining innovation and eco-design, our client provides customers with the best solution. They are developing a novel nanotechnology formulation that aims to make insulin accessible via the mouth using proprietary nano-encapsulation technology. The strength of their proprietary nanotechnology platform is its adjustable, stable, and Safe-by-Design formulation possibilities. Due to its success and growth, they are expanding and are now looking for a Senior Lab Technician.

Response

Interested? Please send your resume and motivational letter by e-mail, with reference to DT/24-342, to Anna Helsen: info@derksenderks.nl.

 

For further information, please call Anna Helsen at number +31 (0)33 472 80 87.

 

An individual assessment may be part of the selection procedure.

 

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

 

Not quite the position you are looking for? Please check our website https://www.derksenderks.nl/vacatures/ for other interesting positions!

 

OFIMEDICINE

Managing Director

Aanbod
  • droombaan voor een echte ondernemende en innovatieve directeur;
  • maatschappelijk relevante organisatie met veel potentie;
  • samen bouwen aan een gezondere toekomst voor Nederland;
  • arbeidsvoorwaarden passend bij de zwaarte van de functie;
  • rol waar de ogen op gericht zijn.
Functie

 Als Managing Director ben je de drijvende kracht achter de organisatie en geef je verder richting aan de toekomst van de generieke geneesmiddelenproductie in Nederland. Ofimedicine is ambitieus en wil op termijn doorgroeien naar een fully integrated company. Ondernemerschap en eigenaarschap wordt hier volledig van je verwacht; je voelt je eigenaar van Ofimedicine BV.

Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een strategische visie, door een koers uit te stippelen voor de groei van de organisatie, waarbij je rekening houdt met de dynamiek van de farmaceutische markt. In deze rol benut je operationele, financiële, strategische en commerciële ervaring om nieuwe kansen te verkennen en innovatieve benaderingen te ontwikkelen om de marktpositie te versterken. Daarnaast demonstreer je leiderschap door je team te inspireren en motiveren om hun beste werk te leveren en de gezamenlijke missie te vervullen. In dit proces neem je het bestaande en groeiende team mee naar ‘next level’. Stakeholdermanagement speelt een cruciale rol: je onderhoudt relaties met belangrijke stakeholders, waaronder regelgevende instanties, partners en klanten, om de groei van het bedrijf te ondersteunen. Je zorgt hierbij voor een gezonde financiële performance en dat meetbare doelstellingen gehaald worden om de organisatie naar nieuwe hoogten te leiden.

 

Profiel
  • wo werk- en denkniveau met minimaal 10 jaar leidinggevende ervaring in de farmaceutische productie;
  • sterke strategische plannings-, bedrijfsontwikkelings- en leiderschapsvaardigheden;
  • ondernemende mindset met focus op risicobeheer en organisatieontwikkeling;
  • hands-on mentaliteit, resultaatgericht en mensgericht met overtuigingskracht;
  • passie voor gezondheidszorg en diepgaande kennis van de geneesmiddelenindustrie, met een drang om een eigen organisatie op te bouwen;
  • uitstekende communicatie in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Bedrijf

Ofimedicine is een toonaangevend bedrijf in de farmaceutische industrie, gespecialiseerd in de productie van generieke geneesmiddelen. Met circa 80 professionals levert zij een pakket van ongeveer 60 medicijnen, waaronder antidepressiva, opiaten en OTC-medicijnen, aan MAH-houders, groothandels, apotheken, zorginstellingen, drogisterijen en ziekenhuizen. Als groeiende organisatie biedt zij een collegiale werkomgeving waarin talent en persoonlijke groei worden gestimuleerd. Het doel is om uit te groeien tot een organisatie die zowel CMO- als CDMO-diensten en eigen portfolioactiviteiten aanbiedt. De verwachting is dat de organisatie zal groeien naar 150-200 medewerkers.

 

De Ofichem Groep, gevestigd in Ter Apel, is al jaren succesvol in de ontwikkeling, productie en distributie van API’s (actieve farmaceutische ingrediënten). De groep, met in totaal 170 medewerkers verdeeld over verschillende bedrijven, is het enige Nederlandse bedrijf dat zowel API’s ontwikkelt en produceert, als medicijnen. De overname van de productiesite in Leiden biedt nieuwe mogelijkheden voor verdere integratie van activiteiten. Ofimedicine is een belangrijke pijler binnen deze strategie en de Ofichem Groep ondersteunt de nieuwe Managing Director actief in het behalen van de doelstellingen.

 

Reactie

 Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-288-DD, naar Pieter van Gelderen of Jan Derks naar info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Pieter van Gelderen of Jan Derks via 033 – 4728087.

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.