Teammanager Afdeling Geriatrie

Aanbod
  • uitdagende functe in de zorg;
  •  teammanager functie binnen fwg 60;
  • contract voor 32-36 uur per week van Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot en met 01-06-2025.
Functie

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een enthousiaste en daadkrachtige Teammanager voor de afdeling Klinische Geriatrie. Als teammanager ben je verantwoordelijk voor het opnieuw opbouwen en aansturen van de afdeling klinische geriatrie. Je faciliteert een omgeving waarin medewerkers zich gehoord voelen, het team optimaal functioneert en de patiëntenzorg centraal staat. Je schakelt soepel tussen operationele vraagstukken en strategische keuzes, waarbij je oog hebt voor kwaliteit, efficiëntie en verbinding binnen het team. De functie biedt jou een unieke kans om in een dynamische zorgomgeving een positieve impact te maken. Kortom, een uitdagende rol met veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling! Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring in een leidinggevende functie in de zorg, ziekenhuiservaring is een pre;
  • kennis van of affiniteit met klinische geriatrie;
  • sterke communicatieve en verbindende vaardigheden;
  • besluitvaardig en oplossingsgericht;
  • ervaring met verander- of opbouwtrajecten;
  • flexibel inzetbaar en stressbestendig;
  • resultaatgericht met oog voor mens en organisatie.

 

Bedrijf

Onze klant is een topklinisch ziekenhuis waar patiënten met complexe aandoeningen behandeld worden. Er zijn veel specialismen in huis. De cultuur van het ziekenhuis wordt omschreven als informeel, bevlogen, ondernemend, ambitieus, direct, laagdrempelig, de mouwen opstropend voor de patiënten, voor elkaar klaar staan en een goed gevoel voor humor hebben. Zowel mooie als wat lastigere momenten delen ze met elkaar.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv, onder vermelding van referentienummer MSP/24-369-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Kwaliteit

Operationeel Quality Officer

Aanbod
  • kansen voor loopbaanontwikkeling bij een internationaal bedrijf waar je je carrière kunt laten groeien;
  • werken bij door Fortune uitgeroepen tot één van de meest bewonderde bedrijven ter wereld;·
  • vooraanstaande werkplek voor diversiteit, werkende moeders, vrouwelijke leiders en wetenschappers;·
  • tijdelijke aanstelling voor 12 maanden met kans op verlenging.

 

Functie

Als Operationeel Quality Officer ligt je primaire verantwoordelijkheid bij het waarborgen van de kwaliteit en naleving van procedures door middel van documentcontrole en het verandermanagementproces. Je houdt toezicht op de juiste documentatie en implementatie van wijzigingen binnen het systeem, waardoor de organisatie up-to-date blijft en efficiënt kan werken. Daarnaast draag je bij aan het onderhoud van het kwaliteitsbeleid en de toegewezen kwaliteitssystemen, met als doel de bedrijfsdoelstellingen voor de distributieprogramma’s van Abbott Logistics te behalen.

Je coördineert QA-gerelateerde activiteiten, zoals productafwerking, batch release en warehouse-activiteiten, en zorgt ervoor dat alle processen worden uitgevoerd volgens GMP-, HACCP- en GDP-richtlijnen. Hierbij werk je samen met medewerkers en adviseer je hen over het uitvoeren van activiteiten in overeenstemming met regelgeving (zoals GMP/FDA/HACCP/MDR) en normen (zoals ISO9001 & ISO13485), om de veiligheid van het product en de patiënt te garanderen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en coördineren van programma’s rondom pest control, housekeeping, schoonmaak en beveiliging.

In jouw rol ondersteun je het documentbeheerproces, inclusief het opstellen van QA-gerelateerde procedures en beleidslijnen, en zorg je ervoor dat deze in lijn zijn met het bedrijfsbeleid. Ook ondersteun je het trainen van medewerkers in IT-systemen die verband houden met de toegewezen kwaliteitssystemen en draag je actief bij aan het continu evalueren en verbeteren van deze systemen.

 

Profiel
  • mbo+ of hbo bachelors degree en minimaal 2-4 jaar ervaring;
  • kennis van de medische industrie;
  • ervaring met kwaliteitssystemen en kwaliteitsborging in een operationele setting;·
  • aantoonbare kennis van technieken voor het beoordelen van de kwaliteit van processen en het vermogen om anderen bij deze activiteiten te begeleiden;·
  • kennis van GDP is een pre;
  • teamplayer, flexibel en probleemoplossende vaardigheden;
  • goede samenwerkings- en communicatieve vaardigheden;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Bedrijf

Abbott is een wereldleider op het gebied van de gezondheidszorg die mensen helpt een beter leven te leiden in alle levensfasen. Hun portfolio van levensveranderende technologieën omvat het hele spectrum van de gezondheidszorg, met toonaangevende bedrijven en producten op het gebied van diagnostiek, medische apparatuur, voeding en generieke merkgeneesmiddelen. Hun 109.000 werknemers bedienen mensen in meer dan 160 landen.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-368-DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31645316342.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Bedrijfsleider / Directeur Zorg (Interim)

Deze vacature is gesloten voor nieuwe sollicitaties.

Aanbod
  • invloedrijke positie met impact binnen een innovatief ziekenhuis;
  • direct leidinggeven aan diverse RVE’s, in totaal 110 fte;
  • managementfunctie binnen fwg 80;
  • contract voor 36 uur p/w, via Derks & Derks Detachering;
  • tijdelijke aanstelling tot 31-03-2025.

 

Functie

Als bedrijfsleider binnen het Albert Schweitzer Ziekenhuis speel je een sleutelrol in het realiseren van de ziekenhuisstrategie, die gebaseerd is op de slogan: ‘Onze zorg gaat altijd door!’ Deze strategie richt zich op vier pijlers: de gezonde medewerker, de gezonde patiënt, de gezonde organisatie en de gezonde omgeving. Jij draagt met jouw leiderschap bij aan het vormgeven en implementeren van deze doelen.

Je bent lid van het managementteam en verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere resultaatverantwoordelijke eenheden (RVE). Samen met medisch managers werk je in een duaal managementsysteem en leg je verantwoording af aan de Raad van Bestuur. In jouw rol geef je direct leiding aan vier afdelingshoofden en indirect aan circa 110 fte. Daarnaast speel je een belangrijke rol in ziekenhuisbrede projecten zoals Poli 3.0, het Regioplan Waardenland en thema’s als leefstijl en prehabilitatie.

Met een sterke focus op samenwerking, innovatie en daadkracht draag je bij aan het financieel gezond houden van de organisatie en het optimaal inzetten van medewerkers. Je stimuleert een ontwikkelingsgerichte cultuur en speelt in op de groeiende zorgvraag met creatieve oplossingen.

Kortom, een uitdagende functie waarin je een directe impact hebt op hoogwaardige en toekomstbestendige zorg.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • afgeronde academische opleiding, zoals bedrijfskunde, geneeskunde of gezondheidswetenschappen;
  • ruime leidinggevende ervaring, ook op tactisch niveau;
  • ervaring met verandermanagement en het aansturen van complexe zorgprocessen;
  • financieel goed onderlegd en bekend met logistieke processen en capaciteitsplanning;
  • pré: ervaring met duaal management en samenwerking met medisch specialisten;
  • samenwerkingsgericht, organisatiesensitief en resultaatgericht;
  • hands-on mentaliteit met focus op innovatie en kwaliteitsverbetering.

 

Bedrijf

Onze opdrachtgever is een modern en vooruitstrevend ziekenhuis met locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Sliedrecht en een buitenpolikliniek in Ridderkerk. De organisatie telt 250 medisch specialisten en een kleine 4.000 medewerkers en maakt deel uit van de Samenwerkende Topklinische opleidings Ziekenhuizen (STZ). Dat betekent dat er in het ziekenhuis en de apotheek talent opgeleid wordt en dat de organisatie zich onderscheidt met patiëntgericht wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige zorg. Het ziekenhuis werkt intensief samen met zorgverleners en ziekenhuizen in de regio. Er wordt integraal gedacht en de wensen en belangen van de patiënt vormen altijd het uitgangspunt. Op dit moment zijn ze op zoek naar een nieuwe Bedrijfsleider.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-364, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-AP1

Derks Vacature Kwaliteit

Quality Intelligence Project Manager

Aanbod
  • uitdagende en prettige werkomgeving;
  • eigen inbreng en visie op het validatiebeleid;
  • werken aan kwaliteitsbeleid binnen een uiterst complexe en internationale productieomgeving;
  • prachtig productenpakket in babyvoeding, klinische voeding en aanvullende voeding;
  • uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, met kans op verlenging contract.

 

Positie

Als Quality Intelligence Project Manager ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van processen om regelgeving en normen te implementeren, inclusief verandermanagement en wijzigingsbeheer. Je werkt samen met afdelingen om de impact van regelgeving op het kwaliteitssysteem te beheren en te verbeteren.

Je definieert de projectomvang, ontwikkelt en beheert projectplannen en bewaakt projecttijdlijnen. Kritieke problemen en risico’s identificeer je en communiceer je tijdig aan het senior leiderschap. Je zorgt voor heldere communicatie met alle belanghebbenden over belangrijke projectelementen.

Je ondersteunt AN Commercial QA en Quality Assurance Compliance en integreert relevante initiatieven. Ook implementeer je beleidswijzigingen om aan compliance-eisen te voldoen en doe je aanbevelingen om de efficiëntie te verbeteren. Daarnaast ontwikkel  en onderhoudt je KPI’s en coördineert Quality Intelligence-activiteiten en updates van de businesscyclus.

 

Profiel
  • bachelorsdiploma in een relevant vakgebied/of gelijkwaardige werkervaring is vereist (bedrijfskunde, scheikunde, microbiologie, voedingswetenschappen, techniek);
  • 5-7 jaar ervaring in een gereguleerde productieomgeving van nutritionele voedingsproducten, bij voorkeur pediatrische of medische voedingsproducten, in een functie op het gebied van Kwaliteit, R&D, Projectmanagement, Inkoop of Operaties, en goede kennis van GxP voor voeding en voedingsregelgeving;
  • kennis van voedingsproductiecontroles en kwaliteitssystemen;
  • 3-5 jaar ervaring in projectleiderschapsrollen;
  • kritisch denkvermogen/probleemoplossende vaardigheden;
  • vermogen om vergaderingen te plannen en te faciliteren;
  • efficiënt stakeholder management.

 

Organisatie

Onze opdrachtgever, is één van grootste Global Healthcare-organisaties. Ze houden zich bezig met het ontwikkelen, produceren en verkopen van voedingsmiddelen en farmaceutische producten, die zowel als voedingsmiddel en als geneesmiddel geregistreerd staan. In de groeiende productiefaciliteit wordt onder hoge kwaliteitseisen geproduceerd, zowel in vloeibare vorm als in poedervorm. De site in maakt een forse groei door, zowel in capaciteit als in aantal producten. Daarmee is het een van de belangrijkste sites voor Europa, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. De QA-afdeling is volop in ontwikkeling om het werk tot een nog hogere kwaliteit te tillen. We zijn dan ook op zoek naar een Quality Intelligence Project Manager die een bijdrage levert aan de kwaliteitsontwikkeling van de afdeling. We nodigen zowel interim professionals uit, als mensen die zich verder in het kwaliteitsvak willen bekwamen, om te solliciteren.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer DT/24-363DD, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen/whatsappen met Marlies Dingemans via +31 (0)6 45316342

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

#LI-MD1
Derks Vacature Kwaliteit

CSV Specialist

Offer
  • a challenging job within a large pharmaceutical company
  • a temporary assignment till 30-06-2025
  • contract of Derks & Derks Secondment
Position

As a CSV Specialist, you will be part of the Business Technology department, working on versatile and challenging projects in various production departments. Your main tasks include guiding internal clients in drafting change management plans, proposing validation approaches, and creating formal validation documents such as validation plans, user requirement specifications, test plans, and validation summary reports. You will also lead single projects, working collaboratively with colleagues to achieve optimal results.

In short, this role offers the opportunity to combine your expertise in CSV with leadership and teamwork in a dynamic pharmaceutical environment.

 

Profile
  • a completed technical education (min. HBO level)
  • at least 5 years of work experience in Automation as a CSV/software/PLC/SCADA Engineer
  • proven experience in leading single projects
  • strong knowledge and application of GAMP5
  • service- and customer-oriented with a “go-see” attitude
  • good understanding of Data Integrity requirements
  • preferably familiar with cGMP, safety, qualification, and validation within Life Sciences/Pharmaceuticals
  • experience with change management tools like TrackWise or EtQ
  • knowledge of pharmaceutical systems
  • proficient in English (mandatory); Dutch is a nice to have

 

Organisation

Our client is a world leader in the healthcare industry. Through their medicines, vaccines, biological therapies, and support services they offer health solutions for people and animals in more than 140 countries. They also demonstrate their commitment to an increasing access to healthcare through far-reaching programs that donate and deliver their products to the people who need them. The organisation has three main locations with approximately 4,500 employees. This position is located in Oss.

 

Response

Interested? Please send your resume by e-mail, with reference to MSP/24-362-DD, to Annerien Peters: info@derksenderks.nl. For further information, please call Annerien at number +31 (0)6 45403933.

Our client has chosen Derks & Derks Secondment & Interim as recruitment agency for this assignment. We request therefore to send any application or other response to Derks & Derks.

Is this not quite the position you are looking for? Please check our website for other interesting positions!

 

#LI-AP1

Adviseur Strategie & Samenwerking

Aanbod
  • adviesrol met impact op strategische vraagstukken met volop vernieuwing, verdieping, impact en afwisseling;
  • ruimte voor persoonlijke en professionele groei en nauwe samenwerking met inspirerende collega’s;
  • werken aan meerdere uitdagende projecten en toonaangevende organisaties bezoeken in heel Nederland;
  • een werkomgeving waar jouw bijdrage direct zichtbaar is in het succes van opdrachtgevers;
  • aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met salaris variërend van € 4.000,– tot € 6.000,– bruto per maand, een leaseauto en volop kansen voor verdere ontwikkeling en promotie.
Functie

Als Adviseur Strategie & Samenwerking krijg je de kans binnen een complex speelveld vanuit visie en denkkracht oplossingen in samenwerkingsvraagstukken voor opdrachtdrachtgevers binnen het maatschappelijk speelveld te bewerkstelligen. Je wordt verantwoordelijk voor het uitvoeren van adviesopdrachten binnen het maatschappelijk domein, bijvoorbeeld de gezondheid of bouw en infrastructuur. Je adviseert opdrachtgevers over samenwerkingsstrategieën, begeleidt samenwerkingsverbanden en draagt bij aan de doorontwikkeling van bestaande samenwerkingen. Als Adviseur Strategie & Samenwerking heb je ervaring met de vraagstukken die partijen op het gebied van samenwerken tegenkomen en wil je je daar verder in specialiseren. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband in een omgeving die zich richt op het vinden van innovatieve oplossingen en het naar een hoger niveau brengen van belangrijke samenwerkingsverbanden in Nederland.

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding;
  • 2 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur bij een adviesbureau;
  • ervaring met werken voor / bij organisaties in het publieke domein;
  • uitstekende organisatorische, communicatieve en adviesvaardigheden;
  • ervaring met stakeholdermanagement en affiniteit met politieke besluitvormingsprocessen;
  • drive en persoonlijkheid om zaken te veranderen.
Bedrijf

Onze opdrachtgever is een toonaangevende adviesorganisatie in Nederland en gespecialiseerd in strategische samenwerkingsvraagstukken.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cve en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-204-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 06-12795418.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Senior Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod
  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • in- en extern richting geven aan een toekomstbestendig zorgverkoopbeleid;
  • met een gemotiveerd team samenwerken binnen een complex en dynamisch speelveld;
  • verbinder richting interne en externe stakeholders;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ, maximaal € 90.700,- bruto per jaar.
Functie

Als Senior Accountmanager Zorgverkoop bij Dimence Groep heb je een belangrijke rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je twee collega Zorgverkopers ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange termijnvisie van Dimence Groep. Verdeeld over drie regio’s draag je gezamenlijk zorg voor de juiste afspraken met financiers en stakeholders binnen zowel de WLZ, ZVW, de Jeugdwet en de WMO. Je stelt proposities op, vertaalt dit naar verkoopstrategieën, zorgt voor een goede follow-up en realiseert zo goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt. Daarnaast ben je het gezicht van de Dimence Groep tijdens gesprekken met de financiers. Jij weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Voor Dimence Groep staan de belangen van cliënten voorop. Voor hen maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Je werkt nauw samen met betrokken en gedreven collega’s en bent direct betrokken bij de transformatieplannen waarmee Dimence Groep nog beter moet kunnen anticiperen op de complexe zorgcontext en alle actuele ontwikkelingen die spelen zoals het integraal zorgakkoord, toenemende samenwerking tussen de GGZ en het sociaal domein, duurzaamheid, bekostigingsvraagstukken en technologische innovaties.

Wil jij werken bij dé GGZ-organisatie in de regio Zwolle-Deventer-Almelo en bijdragen aan goede zorg voor meer dan 50.000 cliënten? Reageer dan snel en wij vertellen je meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop.

Profiel
  • afgeronde opleiding op wo-niveau;
  • minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • kennis van en enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
  • strategisch sterk, visie op de lange termijn (verkoop) strategie van de organisatie;
  • proactief, transparant, flexibel en betrokken.
Organisatie

Dimence Groep is de grootste GGZ aanbieder in Overijssel en biedt ondersteuning, begeleiding en behandeling in welzijnswerk, maatschappelijk werk, basis-GGZ, jeugd-GGZ, specialistische en forensische zorg in de regio. Dimence Groep heeft een belangrijke rol binnen de zorg-samenwerkingsverbanden in de regio en streeft een mentaal veerkrachtige wereld na waarin mensen elkaar helpen, met uitdagingen om kunnen gaan en voorkomen wordt dat steeds meer mensen mentaal uit evenwicht raken. Bij Dimence Groep werken in totaal 2800 medewerkers en 1500 vrijwilligers aan het vergroten van de mentale veerkracht van in totaal meer dan 50.000 cliënten.

Als Senior Accountmanager Zorgverkoop maak je onderdeel uit van de Afdeling Control, Financiën en Informatievoorzieningen (CF&I) gevestigd in Deventer op het Brinkgreven terrein, waar ook verschillende locaties zijn die zorg bieden. Binnen de dienst werk je nauw samen met twee andere collega’s verantwoordelijk voor Zorgverkoop, een Data-Analist, een Contractmanager en collega’s van de afdeling Control en Opbrengstverantwoording.

Reactie

Geïnteresseerd? Leuk!

Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-326-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Strategisch Zorgverkoper

Aanbod
  • sleutelpositie met verantwoordelijkheid voor de zorgverkoop van Divisie VVT;
  • impact op de strategie en positionering van toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • relatiemanager met externe partners als zorgkantoren, zorgverzekeraars en gemeenten;
  • bijdragen aan persoonsgerichte en toekomstbestendige zorg voor ruim 53.000 cliënten;
  • arbeidsvoorwaarden conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen, salaris maximaal € 94.000,– p/j;
  • flexibele rol vol dynamiek voor 32 tot 36 uur per week, hybride werken mogelijk.
Functie

Als Strategisch Zorgverkoper ben je verantwoordelijk voor de zorgverkoop van Divisie VVT van Rivas Zorggroep. In lijn met het strategisch beleid van de organisatie ontwikkel je de verkoopstrategie voor de divisie en signaleer je relevante in- en externe ontwikkelingen die daarop betrekking hebben. Samen met collega’s maak je analyses, verkoop- en jaarplannen ten behoeve van de strategisch zorgverkoop. Na afstemming met verschillende interne en externe partners regisseer je de implementatie van alle plannen en richt je de processen verder in. Je bent actief met onderhandelingen en besprekingen met financiers/externe partijen, waar  je samenwerkt met de Directeur VVT. Het onderhouden van goede lange termijn relaties met externe contacten en/of (potentiële) financiers is een belangrijk onderdeel van je rol en zowel gericht op het initiëren van contacten, als op de borging van de afspraken.

Als Strategisch Zorgverkoper werk je nauw samen met een collega Zorgverkoper en daarnaast heb je veel contact met Business Controllers, Business Information (BI)Analisten,  collega’s van Zorgadministratie en met Zorgmanagers, Directie en RvB. Je signaleert ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving binnen de ouderenzorg, de Geriatrische revalidatiezorg (GRZ) en de Eerstelijnsverblijf (ELV). Je vertaalt dit naar acties voor de organisatie en doet concrete voorstellen en geeft adviezen voor zorgvernieuwing, innovatie en aanpassingen van het zorgportfolio in relatie tot interne, regionale en landelijke ontwikkelingen. Vanuit jouw expertise heb je impact op de organisatie brede strategie van Rivas Zorggroep en bepaal je mede hoe de organisatie er in de toekomst uit komt te zien.

Kijk jij uit naar een impactvolle rol waarbij je samenwerkt in een collegiaal team bij een zorgorganisatie in ontwikkeling? Reageer dan direct en we vertellen je graag veel meer over deze sleutelpositie!

Profiel
  • afgeronde wo-opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie of gezondheidswetenschappen;
  • minimaal 2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een zorgorganisatie, zorgkantoor of zorgverzekeraar;
  • kennis van zorgfinanciering, bij voorkeur binnen VVT of aanverwante sector;
  • ervaring in een dynamische omgeving en met verschillende stakeholders kunnen schakelen;
  • analytisch, commercieel en organisatiesensitief;
  • maatschappelijk betrokken, communicatief vaardig en verbindend.
Organisatie

Rivas is een toonaangevende ketenorganisatie die ziekenhuiszorg, verpleeghuiszorg, wijkzorg, revalidatie en herstelzorg, (eerstelijns) paramedische zorg en dagbesteding biedt. Vanaf 1 mei heeft Rivas de organisatie opgedeeld in drie zorgdivisies: Divisie Beatrixziekenhuis, Divisie Zorgcentrale en Divisie VVT.
Als Strategisch Zorgverkoper maak je onderdeel uit van de Divisie VVT. Je rapporteert aan de Manager Decentrale Serviceorganisatie VVT, die verantwoordelijk is voor financiën, facilitaire zaken, vastgoed, businessinformatie en planning. Je werkt nauw samen met een directe collega Zorgverkoper, vormt samen het verkoopteam van de Divisie VVT en bent samen verantwoordelijk voor de zorgverkoop van de hele divisie. Rivas Zorggroep is een organisatie vol dynamiek, toonaangevend in de regio en gericht op ontwikkeling en innovatie met betrekking van zorgtransformatie, ketenzorg, inzet van AI en samenwerking met collega zorgaanbieders. Er is volop ruimte om vanuit zorgverkoop het al deze ontwikkelingen aan de slag te gaan!

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-308-DD naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Alexander via 033 – 4728087.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1

Recruitment Consultant Healthcare

Aanbod
• gesprekspartner op alle niveaus bij zorgorganisaties in heel Nederland;
• op en verder uitbouwen van jouw netwerk binnen de gezondheidszorg;
• open en informele cultuur en sfeer met veel kansen om zelf projecten te starten;
• goed arbeidsvoorwaardepakket, veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
• flexibiliteit om werkzaamheden zelf (en deels vanuit huis) in te delen.

Functie
Bij Derks & Derks krijg je als Recruitment Consultant de kans om echt impact te maken. Je denkt in mogelijkheden en houdt het overzicht over verschillende wervingsprojecten bij diverse organisaties. Je hebt een commerciële instelling, sterke communicatieve vaardigheden, en een oprechte nieuwsgierigheid naar je gesprekspartners en hun omgeving.

Je werkt binnen een hecht team van Consultants en managet tegelijkertijd wervingsprojecten voor meerdere opdrachtgevers. Jij bent de gesprekspartner voor ons uitgebreide netwerk, helpt professionals de juiste baan te vinden en ondersteunt hen in hun carrièrestappen. Je bouwt relaties op, vindt en interviewt kandidaten, stelt marktanalyses op, coördineert wervingsprocessen en houdt de regie in handen. Daarnaast ben je een strategische partner voor onze opdrachtgevers en adviseer je over HR-vraagstukken, ondersteund door onze andere diensten zoals Talent Development en onze unieke Masterclass opleidingen.

Bij Derks & Derks maak je deel uit van een succesvol team dat actief is in de hele Healthcare markt in Nederland en internationaal via ons partnernetwerk Inrals. Onze Consultants nemen initiatief en zien kansen om nieuwe projecten te starten of eigen ideeën uit te werken. Samen met onze Senior Arbeids- en Organisatiepsychologen organiseren we clinics, geven we diepgaand advies over talentontwikkeling en helpen we organisaties, teams en professionals om optimaal te presteren. Met onze Executive Education opleidingen en Masterclasses bieden we unieke programma’s voor professionals in de Healthcare sector. Als Recruitment Consultant ben je nauw betrokken bij al deze initiatieven en projecten, en krijg je volop ruimte om mee te doen en te groeien.

Profiel
• een afgeronde bachelor- of masteropleiding;
• enkele jaren relevante ervaring in recruitment, met specifieke nadruk op het gebruik van LinkedIn als wervingsplatform;
• commercieel, proactief en een gezonde dosis humor;
• verbindend, kritisch en samenwerkingsgericht;
• affiniteit met of geïnteresseerd in ontwikkelingen binnen Healthcare;
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Bedrijf
Derks & Derks is een vooraanstaand full-service HR-adviesbureau met meer dan twintig jaar ervaring. We verbinden opdrachtgevers met hooggekwalificeerde kandidaten in de Life Sciences en Healthcare sector. Onze bedrijfscultuur is hands-on, open en informeel. We geloven in betrokkenheid en gedeelde verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaten. Harde individuele KPI’s zijn bij ons niet aan de orde.
Persoonlijke ontwikkeling is een kernwaarde en we hechten veel waarde aan plezier op de werkvloer.

Bij Derks & Derks kun je rekenen op een inspirerende omgeving, inclusief borrels, gezamenlijke lunches, dagelijkse tafelvoetbalwedstrijdjes, een stijlvol kerstdiner, jaarlijkse beachvolleybalevenementen en de vrijheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Als deze uitdagende en veelzijdige rol aansluit bij jouw ambities, willen we graag van je horen. Neem contact met ons op voor je sollicitatie of meer informatie, en maak deel uit van ons enthousiaste team bij Derks & Derks! Bouw mee aan ons succesverhaal.

Reactie
Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WL/24-211-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Karin via 033 – 472 80 87. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectiemethode.

 

Derks vacature techniek

LCM Design Engineer Automation

Aanbod
  • uitdagende baan bij een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijk contract van Derks en Derks Detachering (freelance/ZZP is niet mogelijk);
  • periode van de opdracht duurt tot 31-12-2025 met optie tot verlenging.
Functie

Als Design Engineer Automation speel je een cruciale rol in Lifecycle Management (LCM)-projecten, waarbij je je richt op de levenscyclusacties binnen de organisatie. Deze projecten vallen onder de Business Technology-afdeling, die zich bezighoudt met automatiseringsondersteuning voor de productieprocessen. Gevestigd op de productielocatie in Oss, werk je indien nodig samen met wereldwijde IT-supportteams om systemen binnen projecten te programmeren en upgraden. Je voert grondige testen uit en ondersteunt bij het bepalen van de omvang voor nieuwe projecten. De belangrijkste verantwoordelijkheden omvatten het creëren en bijwerken van technische systeemdocumentatie, het analyseren van projectvereisten en risico’s en het uitvoeren van tests (zoals FAT, SAT, IQ, OQ) op geüpgradede of vervangende systemen. Het ondersteunen van de Senior Design Automation Engineer en de Projectmanager bij het definiëren van de scope van nieuwe projecten, signaleert technische uitdagingen en biedt passende oplossingen. Je rapporteert de voortgang en eventuele afwijkingen aan de projectmanager en werkt in sommige projecten nauw samen met System Integrators. In deze rol werk je binnen een multidisciplinair team bestaande uit onder meer een Projectmanager, Computerized Systems Validation Engineer, Quality Officer en productievertegenwoordigers. Als Design Engineer Automatisering draag je zo direct bij aan het succesvol afronden van projecten die door lifecycle management worden gedreven.

Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van detachering wordt ingevuld.

Profiel
  • 5+ jaar ervaring in automatie en IT-projecten;
  • ervaring in inbedrijfstelling;
  • uitmuntende vaardigheden in PLC, DCS(bijv. Siemens, B&R) en SCADA (iFix);
  • bekend met Networks, Windows AD etc.;
  • ervaring in de farmaceutische sector is en pre;
  • bereidt om minimaal 3 dagen per week op kantoor in Oss aanwezig te zijn;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Bedrijf

Onze relatie wordt vandaag de dag gezien als een wereldleider op het gebied van gezondheidszorg. Met hun ontwikkelde geneesmiddelen, vaccins, biologische therapieën en ondersteunende diensten bieden ze innovatieve behandelingen aan voor een betere gezondheid van mensen en dieren in meer dan 140 landen. Ze zijn actief betrokken bij een betere toegang tot de gezondheidszorg. Dat doen ze met uitgebreide programma’s en samenwerkingsverbanden. Bij de organisatie in Nederland werken ongeveer 4.500 medewerkers op drie verschillende hoofdlocaties. Deze functie is op de locatie in Oss.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je CV, onder vermelding van referentienummer MSP/24-352, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures.