Senior Accountmanager Zorgverkoop

Aanbod
  • strategische positie bij een toonaangevende zorgorganisatie in de regio;
  • in- en extern richting geven aan een toekomstbestendig zorgverkoopbeleid;
  • met een gemotiveerd team samenwerken binnen een complex en dynamisch speelveld;
  • verbinder richting interne en externe stakeholders;
  • hybride werken met regie op eigen agenda;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 cao GGZ, maximaal € 90.700,- bruto per jaar.
Functie

Als Senior Accountmanager Zorgverkoop bij Dimence Groep heb je een belangrijke rol in het gehele proces van zorgcontractering. Samen met je twee collega Zorgverkopers ontwikkel je een verkoopbeleid dat aansluit bij de strategische doelstellingen en de lange termijnvisie van Dimence Groep. Verdeeld over drie regio’s draag je gezamenlijk zorg voor de juiste afspraken met financiers en stakeholders binnen zowel de WLZ, ZVW, de Jeugdwet en de WMO. Je stelt proposities op, vertaalt dit naar verkoopstrategieën, zorgt voor een goede follow-up en realiseert zo goede lange termijn contractafspraken in een snel veranderende markt. Daarnaast ben je het gezicht van de Dimence Groep tijdens gesprekken met de financiers. Jij weet de verschillende belangen te wegen en weerstanden te overbruggen. Voor Dimence Groep staan de belangen van cliënten voorop. Voor hen maak je contractafspraken met een goede balans tussen toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit van zorg. Je werkt nauw samen met betrokken en gedreven collega’s en bent direct betrokken bij de transformatieplannen waarmee Dimence Groep nog beter moet kunnen anticiperen op de complexe zorgcontext en alle actuele ontwikkelingen die spelen zoals het integraal zorgakkoord, toenemende samenwerking tussen de GGZ en het sociaal domein, duurzaamheid, bekostigingsvraagstukken en technologische innovaties.

Wil jij werken bij dé GGZ-organisatie in de regio Zwolle-Deventer-Almelo en bijdragen aan goede zorg voor meer dan 50.000 cliënten? Reageer dan snel en wij vertellen je meer over deze unieke positie binnen Zorgverkoop.

Profiel
  • afgeronde opleiding op wo-niveau;
  • minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • kennis van en enthousiasme over het werkveld van de GGZ;
  • energieke verbinder, sterk in het opbouwen en onderhouden van een netwerk;
  • strategisch sterk, visie op de lange termijn (verkoop) strategie van de organisatie;
  • proactief, transparant, flexibel en betrokken.
Organisatie

Dimence Groep is de grootste GGZ aanbieder in Overijssel en biedt ondersteuning, begeleiding en behandeling in welzijnswerk, maatschappelijk werk, basis-GGZ, jeugd-GGZ, specialistische en forensische zorg in de regio. Dimence Groep heeft een belangrijke rol binnen de zorg-samenwerkingsverbanden in de regio en streeft een mentaal veerkrachtige wereld na waarin mensen elkaar helpen, met uitdagingen om kunnen gaan en voorkomen wordt dat steeds meer mensen mentaal uit evenwicht raken. Bij Dimence Groep werken in totaal 2800 medewerkers en 1500 vrijwilligers aan het vergroten van de mentale veerkracht van in totaal meer dan 50.000 cliënten.

Als Senior Accountmanager Zorgverkoop maak je onderdeel uit van de Afdeling Control, Financiën en Informatievoorzieningen (CF&I) gevestigd in Deventer op het Brinkgreven terrein, waar ook verschillende locaties zijn die zorg bieden. Binnen de dienst werk je nauw samen met twee andere collega’s verantwoordelijk voor Zorgverkoop, een Data-Analist, een Contractmanager en collega’s van de afdeling Control en Opbrengstverantwoording.

Reactie

Geïnteresseerd? Leuk!

Stuur je CV en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-326-DD naar Karin Hultink, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Karin via +31 (0)6 51103975.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-KH1
Derks Vacature Kwaliteit

Planner

Aanbod
  • een uitdagende functie waar jouw kennis en vaardigheden tot hun recht komen;
  • een organisatie die vooral gefocust is op kwaliteit;
  • werken in een internationale omgeving;
  • tijdelijk contract van Derks & Derks Detachering;
  • contractperiode van 2 jaar met de kans op verlenging.

 

Functie

Als planner ben je binnen het eigen productpakket verantwoordelijk voor het optimaal toewijzen en benutten van de productielijnen, aan de hand van de vastgestelde beschikbare capaciteit. Je monitort dagelijks de voortgang en stuurt waar nodig zelfstandig bij. Daarnaast neem je dagelijks deel aan (STAR-)overlegmomenten met de productie en stem je de productie af met de betrokkenen. Je werkt voor de beschikbaarheid van de benodigde productiematerialen nauw samen met de Operational Buyer Direct Materials.

Ook stem je beschikbare diensten frequent af met de MPS-planners en lever je input voor capacity review meetings, waarbij korte en middellange vraagontwikkeling wordt afgestemd op de beschikbare productiecapaciteit. Het gaat hier om een tijdelijke aanstelling die op basis van interim of detachering wordt ingevuld.

 

Profiel
  • mbo+/hbo werk- en denkniveau;
  • 1+ jaar ervaring als productieplanner;
  • kennis en ervaring met ERP-systemen, ervaring met SAP ECC /SAP APO is een pre;
  • ervaring met toepassing van business intelligence tools, als QlikSense en Every Angle is een pre;
  • ervaring met het werken conform (GMP/GDP) procedures;
  • ervaring met integrale planningsprocessen, in een complexere internationale setting;
  • zeer vaardig in de omgang met MS excel;
  • goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in het Nederlands en Engels.

 

Bedrijf

Delpharm is al meer dan dertig jaar een internationale speler in de farmaceutische industrie en behoort tot de top vijf van Contract Development and Manufacturing Organizations (CDMO’s) wereldwijd. Het bedrijf is actief in meer dan 40 landen in Europa, Afrika en het Midden-Oosten, en heeft zich gevestigd als een toonaangevend specialist in de uitbesteding van geneesmiddelenproductie. Delpharm beheert een groot deel van haar processen zelfstandig, zoals productie, ontwikkeling en logistiek, en werkt nauw samen met farmaceutische laboratoria wereldwijd om medicijnen te leveren die voldoen aan de strengste eisen op het gebied van kwaliteit, levertijd en kostenefficiëntie. Wat Delpharm bijzonder maakt is hun bedrijfsfilosofie: ze investeren in de persoonlijke groei van hun medewerkers, stimuleren hen om het juiste te doen en ondersteunen hen om langdurige klantrelaties op te bouwen. Deze aanpak creëert een gezonde werkomgeving die cruciaal is voor de ontwikkeling van elk individu. In 2019 werd deze filosofie bekroond met het Capital Label voor Beste Werkgever.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je cv, onder vermelding van referentienummer MSP/24-314, naar Marlies Dingemans, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Marlies via +31 (0)6 45316342.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

 

#LI-MD1
Derks Vacature Kwaliteit

Quality Assurance Specialist IT

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een ambitieuze farmaceutische organisatie;
  • werken in een internationaal bedrijf;
  • familiaire en dynamische werkomgeving.

 

Functie

In de rol van Quality Assurance Specialist IT ga jij het overzicht houden van alle IT-systemen en de mate waarin deze gevalideerd zijn. Jij gaat deze validatiestatus beheren en opvolgen, zodat alle software- en hardware-aanpassingen ook aan CSV tijdig worden onderworpen. In deze rol zorg je ervoor dat GMP-kritische Computer Systemen up-to-date zijn en beoordeel jij de benodigde validatie. Hiernaast ben jij verantwoordelijk voor het (laten) opzetten, implementeren en borgen van validatie studies in samenwerking met andere afdelingen. Ook zorg je voor het (laten) documenteren van alle validatieactiviteiten en resultaten evenals de documenten voor GMP Computerized Systemen, zoals risk assessments, regulatory assessments, test protocollen en rapporten. Je zorgt ervoor dat de validatie activiteiten van een goed niveau zijn en voldoen aan internationale regelgeving op het gebied van validatie en GMP. Verder zal je interne audits ondersteunen en/of uitvoeren.

In deze rol maak je deel uit van de Quality-afdeling en rapporteer je aan de Validation Lead.

 

Profiel
  • een afgeronde universitaire opleiding in de richting van IT of soortgelijk;
  • minimaal 2 jaar ervaring binnen een GMP-omgeving, bij voorkeur in de farmaceutische industrie;
  • kennis van GAMP5;
  • ervaring met kwaliteitssystemen, procedures en trainingen;
  • goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • doelbewust, analytisch en gedreven.

 

Bedrijf

Sharp Services werkt over de hele wereld aan het creëren van unieke commerciële en klinische verpakkingsoplossingen voor de farmaceutische en biotechnologische industrie. Met state-of-the-art faciliteiten is Sharp een sterke en gerespecteerde servicepartner. Sharp heeft een uitzonderlijke wereldwijde reputatie opgebouwd voor het ontwerp, de serialisatie en de productie van innovatieve, kosteneffectieve conformiteitsverpakkingen voor zelfs de meest complexe producten. Hun expertise gaat veel verder en stelt hen in staat de industrie te ondersteunen in elke fase van ontwerp, ontwikkeling, productie en levering. Ter uitbreiding zijn zij op zoek naar een Quality Assurance Specialist IT voor binnen hun Quality afdeling, deze rol kan zowel bij de site in Heerenveen worden uitgevoerd als bij de site in Hamont-Achel.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/23-310–DD, naar Dennis Uleman, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Dennis Uleman op nummer +31 6 82 72 71 33

 

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Kijk dan op https://www.derksenderks.nl/vacatures/ voor andere interessante vacatures!

Derks Vacature Productie

Manager Investigations & Improvement

Aanbod
  • uitdagende baan binnen een grote farmaceutische organisatie in Nederland;
  • tijdelijke aanstelling met mogelijkheid tot vast dienstverband;
  • periode van de opdracht duurt tot 6-10-2025.

 

Functie

Als Manager van de afdeling Investigations & Improvement (I&I) speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de Operations-afdeling. Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van verbeterprocessen, waaronder CAPA en Change Control, en coördineert de farmaceutische productie. Je draagt bestaande productieprocessen uit door gedetailleerde onderzoeken (gDR) uit te voeren en batchdocumentatie en -beoordelingen te analyseren, met als doel een optimale werkwijze en productkwaliteit te garanderen.

In deze functie ontwikkel en implementeer je afdelingsdoelstellingen die zijn afgestemd op het jaarlijkse productieplan. Je biedt richting en leiderschap aan het I&I-team, waarbij je een cultuur van continue verbetering bevordert. Je plant, prioriteert en houdt toezicht op de afdelingsactiviteiten om een efficiënte uitvoering te waarborgen, en stemt deze af op bredere operationele doelstellingen.

Daarnaast werk je nauw samen met cross-functionele teams (QA, RA, enz.) om productie-uitdagingen te identificeren en aan te pakken. Je bent manager en mentor van een team van negen professionals en specialisten, begeleidt hun ontwikkeling en zorgt voor een hoog presterende teamsfeer. Je leidt onderzoeken naar productieafwijkingen en implementeert corrigerende maatregelen (CAPA) om herhaling te voorkomen.

Je benadert processen data-gedreven, analyseert kansen voor verbetering en bereidt je voor op inspecties en audits door nationale en internationale autoriteiten. Hierbij zorg je ervoor dat de expertise van de afdeling goed wordt vertegenwoordigd. Kortom, in deze rol ben je de drijvende kracht achter procesoptimalisatie en kwaliteitsborging binnen de productie.

Het betreft een tijdelijke aanstelling op basis van interim of detachering.

 

Profiel
  • masterdiploma in een relevant vakgebied, zoals Farmaceutische Wetenschappen of Farmacie;
  • ervaring in het leiden van een onderzoek- en verbeteringsteam binnen de farmaceutische industrie, met nadruk op continuous manufacturing improvement;
  • bewezen succes in het implementeren van procesverbeteringen en CAPA;
  • kennis van Good Manufacturing Practices (GMP) en regelgevingseisen;
  • analytische en probleemoplossende vaardigheden, met een sterke focus op oorzaak-analyse;
  • communicatie-, samenwerkings- en leiderschapskwaliteiten, met een coachende benadering;
  • passie voor kwaliteit en continue verbetering, en ervaring in het bouwen van hoog presterende teams;
  • ervaring met gegevensanalyse en probleemoplossing in een farmaceutische context.

 

Bedrijf

De missie van onze relatie is om een wereldleider te zijn op het gebied van generieke geneesmiddelen en biofarmaceutica en om het leven van patiënten over de hele wereld te verbeteren. Al meer dan een eeuw gebruiken zorgverleners, patiënten en mantelzorgers de medicijnen van onze relatie. Ze streven ernaar om innovatieve specialité behandelingen te ontwikkelen. Met meer dan 43.000 medewerkers, in meer dan 70 landen wereldwijd, is de diversiteit van opvattingen, talenten en ervaring hun sleutel tot voortdurend succes. Hun krachtige organisatiecultuur biedt je de mogelijkheid om een echt verschil te maken in het leven van mensen en waarde toe te voegen aan jouw carrière.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer MSP/24-283-DD, naar Annerien Peters, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Annerien via +31 (0)6 45403933.

Is dit niet helemaal de functie die je zoekt? Klik hier voor andere interessante vacatures!

 

Strategisch Adviseur Zorgverkoop

Aanbod
  • impact op de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis;
  • relatiemanager en gesprekspartner voor zorgverzekeraars en overige stakeholders;
  • onderdeel van team Finance & Control met een korte lijn naar RvB;
  • samenwerken met gedreven professionals van alle afdelingen binnen de organisatie;
  • sleutelpositie voor 32 tot 36 uur per week;
  • arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 65 CAO Ziekenhuizen.

 

Functie

Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop heb je een belangrijke rol in het Zorgverkoop proces van het Zaans Medisch Centrum. Met jouw verbindende instelling en expertise vertaal je de financiële en zorginhoudelijke doelstellingen van het ziekenhuis naar toekomstgerichte afspraken met zorgverzekeraars. Je bent relatiemanager en onderhandelaar in één. Jouw doel is het opbouwen van constructieve lange termijn samenwerkingen, een financieel gezond ziekenhuis en toekomstbestendige inrichting van zorg in de regio. Hiertoe weet je het Zaans Medisch Centrum goed te vertegenwoordigen en tegelijkertijd duurzame relaties te onderhouden en uit te bouwen.

In jouw rol richt je je op analyseren, verbinden, innoveren, afstemmen, versnellen en onderhandelen. Je werkt gestructureerd en behoudt goed overzicht in een dynamische, verandergerichte omgeving. Je werkt samen met vakgroepen, artsen en afdelingen binnen het ziekenhuis, evenals met verschillende externe stakeholders, waaronder collega-zorgaanbieders in de regio. Samen met een aantal specialisten van team Finance & Control vorm je team Zorgverkoop en vertaal je gezamenlijk de interne ambities naar een extern verkoopplan. Als Strategisch Adviseur Zorgverkoop pak je de lead in de onderhandelingen met zorgverzekeraars en fungeer als eerste aanspreekpunt. Je stemt dit veelvuldig af met interne stakeholders en houdt toezicht op de uitvoering van de afspraken in de vorm van naleving en monitoring van de lopende contracten. Je rapporteert aan de Manager Finance & Control en hebt een directe lijn naar de Raad van Bestuur. Gezamenlijk zorgen jullie dat de afspraken tussen ziekenhuis en zorgverzekeraars bijdragen aan een financieel gezonde organisatie, het vormgeven van de transformatie van zorg en aan een toekomstbestendige inrichting daarvan in de regio.

 

Profiel
  • afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde of economie;
  • minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare zorgverkoop/-inkoop rol;
  • kennis van zorgcontractering, de financiering van zorg en relevante wet- en regelgeving;
  • ervaring binnen een ziekenhuis context (MSZ) is een pré;
  • goede onderhandelingsvaardigheden en gewend binnen een complex speelveld te werken;
  • relatiegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden.

 

Bedrijf

Het Zaans Medisch Centrum is gevestigd in Zaandam en hét ziekenhuis voor de inwoners in de regio. Het is een patiëntgericht, ondernemend ziekenhuis dat kwalitatief hoogwaardige medisch specialistische zorg biedt met voor vijf medische specialismen een opleidingsbevoegdheid. In het ZMC zijn ca. 1.300 medewerkers werkzaam. Het ziekenhuis beschikt over 284 bedden en per jaar vinden meer dan 215.000 polikliniekbezoeken plaats. De medische staf bestaat uit 135 leden. Het ZMC bedient een gebied van circa 180.000 inwoners, met kansen om dit in de toekomst te vergroten. Het ZMC is een platte organisatie met korte lijnen en daarmee wendbaar en flexibel. De kernwaarden van het ZMC zijn: Samen, Menselijk, Ondernemend en Expert.

Sinds 2017 zit het ZMC in een nieuw duurzaam gebouw wat volgens de Lean-methode is ontworpen. In alle processen is de toegevoegde waarde voor de patiënt leidend en wordt gestreefd naar het beperken van verspilling in tijd, afstand, materialen en geld. Omdat het ZMC gelooft in passende zorg, focust de nieuwe strategie op verdere en intensieve samenwerking met externe (regio)partijen, zoals de ziekenhuizen in Noord- Holland Noord en groot Amsterdam en de zorgaanbieders in de VVT-sector en de huisartsen. Er is veel commitment om deze strategie tot uitvoering te brengen met nadruk op samenwerking/netwerkzorg.

Ben jij toe aan een volgende stap en wil je als Strategisch Adviseur Zorgverkoop onderdeel uitmaken van team Zorgverkoop en de strategische koers van ZMC mede bepalen? Reageer dan direct. We kijken uit naar je reactie.

 

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-206, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl. Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of Whatsappen met Alexander via +31 (0)6 12 79 54 18.

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

Derks Vacature Sales Marketing

Sales- & Marketingmanager

Aanbod
  • verantwoordelijke sleutelrol met doorgroeimogelijkheid tot General Manager;
  • onderdeel zijn van een stabiele, succesvolle organisatie;
  • veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
Functie

Als Sales- & Marketingmanager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van de commerciële strategie en het verder laten groeien van de organisatie. Jij draagt zorg voor het opzetten van toekomstgerichte doelen en kan deze omzetten in concrete actieplannen. In deze rol ben jij goed bekend met de relevante wet- en regelgeving voor het diverse productsegment. Daarnaast draag jij verantwoordelijkheid voor de budgettering en kostenberekening. Je bent sterk in het opbouwen en onderhouden van contacten met zowel (retail)klanten als met leveranciers en partners. Je maakt afspraken met de grote retailorganisaties in de Benelux en bent een bekwame onderhandelaar. In deze rol ben je daarnaast ook verantwoordelijk voor het motiveren, aansturen en coachen van zowel binnen- als buitendienstmedewerkers. Je begrijpt het belang van duurzaamheid en milieu en weet dit te integreren in je werk.

Kortom, met jouw brede kennis, uitgebreide ervaring en sterke leiderschapskwaliteiten ben je de drijvende kracht achter het succes van ons team en het realiseren van onze strategische doelen. Daarnaast is het doel om vanuit deze rol door te groeien naar de positie van General Manager.

Profiel
  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol binnen gezondheidsmiddelen branche of retail;
  • ervaring met voedingssupplementen, medische hulpmiddelen, geneesmiddelen en functionele cosmetica;
  • minimaal 3-5 jaar ervaring in een leidinggevende positie;
  • goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pre;
  • ambitieus en hands-on.
Bedrijf

Onze opdrachtgever ontwikkelt, produceert en distribueert een assortiment van 50 gezondheidsartikelen onder 7 verschillende merken. Natuur is de verbindende factor tussen deze merken. Het bedrijf onderscheidt zich door levering van consumentenproducten, die aan zeer hoge kwaliteitseisen voldoen. In de loop der jaren is onze opdrachtgever uitgegroeid tot een innoverende en moderne onderneming welke zich als een betrouwbare leverancier van Over-the-counter (OTC) producten heeft gevestigd. In hun productportfolio hebben zij grote merknamen als ook producten die gelden als marktleider. De producten zijn te verkrijgen bij drogisterij, gezondheidswinkel, reformzaak, supermarkt en de apotheek. Voor uitbreiding zoeken zij een nieuwe Sales- & Marketingmanager die op termijn doorgroeit naar de rol van General Manager, woonachtig in de regio Drachten of bereid zich dusdanig te vestigen.

Reactie

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/24-187, naar Tim van Loon, info@derksenderks.nl.

 

Voor meer informatie kun je bellen, sms’en of WhatsAppen met Tim van Loon op nummer +31 6 20 79 77 21.

 

Een assessment maakt deel uit van de selectiemethode.

 

Onze opdrachtgever heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.

 

#LI-DU1